Thursday, 25 February 2016

נסיעת מבחן על סוזוקי GW250 אינזומה

הנה התרשמותי מהאופנוע הנל עליו נסעתי אתמול ברכיבת מבחן יום רביעי 24 פברואר 2016
תיאמתי מראש דרך הסוכנות , הגעתי בשעה היעודה , האופנוע היה מוכן , צילמו את רשיון הנהיגה שלי , חתמתי על טופס וקיבלתי קסדת "הדגמה"
הנציג של עפר אבניר היה אדיב ומקצועי , הסביר לי כיצד לתפעל את כל המנופים והמתגים, ויצאתי לדרך
הסוכנות של עפר אבניר נמצאת ברחוב הסדנא בתל אביב, אז יצאתי שמאלה לדרך קיבוץ גלויות והתחלתי בנסיעה.
כאמור בפוסטים קודמים, אני ללא אופנוע כ 25 שנים אז כמובן שכל נסיעה על כל כלי היא מהנה וכייפית ובכל זאת הנה התרשמותי
המנוע חלק ונעים (טווין מקבילי), אין ויברציות, צליל שקט , קלאץ רך ורגיש, ההילוכים משתלבים בקלות, תצוגת השעונים מצויינת, כל המידע זמין וברור וקריא מאד, מאד נחמד שיש תצוגה של מצב ההילוכים כך שאתה יודע באיזה הילוך אתה, שיכוך המהמורות  מעולה, ברקס אחורי הרגיש טוב, הקדמי פחות
ההילוכים הראשון והשני ממש קצרים ולכן בנסיעה בין הרמזורים כל הזמן צריך לבחוש בהילוכים
המעצור הקדמי הרגיש קופצני, כלומר במשיכת הידית המעצור נשך מיד ובחוזקה וגרם לצלילת הכידון ואני ציפיתי להאטה הדרגתית יותר ועם רגש ולכן השתמשתי יותר במעצור האחורי
תנוחת הישיבה קצת בעייתית -  אמנם הכסא רחב רך ונח אבל הוא מטה אותך קצת קדימה ולמטה והרגשתי שהתכשיטים שלי  נמעכים על מיכל הדלק, הכידון טוב אך הייתי מעדיף קצת  יותר זקוף, הרגליות נוחות מאד, אני מעדיף תנוחה זקופה , כזו שניתן להעביר את משקל הגוף דרך הרגליים אל הרגליות ואפילו  לעמוד על האופנוע כדי למנוע זעזועים מהגב כשעוברים למשל מעל מכסי ביוב או בורות בכביש (דרך אגב, זו הסיבה שויתרתי על קטנועים)

יצאתי מדרך קיבוץ גלויות אל כביש מס 1 לכיוון נתבג, על הכביש המהיר מיד מרגישים שחסר כח, כלומר מגיעים להילוך שישי והמהירות בערך 110 קמש וזהו, אפשר למשוך ל 120 130 אבל אין מיגון רוח והאופנוע מתחיל קצת לצעוק. ב 110 ניתן לנסוע רגוע ובכיף , האמת ממש נהניתי בקטע הרכיבה הזה, הרגשתי חיבור לאופנוע , הרגשתי חי, היה כיף
הגעתי למחלף שפירים והסתובבתי חזרה לתל אביב, על המחלף בדקתי את הפניה ואת בחירת הקו בסיבוב , שניהם הרגישו טוב, האופנוע הבין אותי וביצע בדיוק את הפניות ללא טילטולים או הפתעות. חזרה לתל אביב שוב היתה מהנה מאד, האופנוע מרגיש גדול וארוך, הילוכים חמש ושש סוחבים יפה , מנוע הטווין רגוע וחלק
החלטתי לנסוע על קיבוץ גלויות עד יפו.  בנסיעת פקקים/רמזורים  האופנוע מתפקד טוב מאד הוא קל לשליטה ולפניות מהירות, והמושב הנמוך מקנה תחושת ביטחון, בקטע נסיעה זה אין מה להאיץ בין הרמזורים , עדיף לנסוע לאט בשני שלישי ולנסות לגלוש לאורך הכביש. המראות בסדר הייתי מוסף עוד שתי סנטימטר כי הזרועות מסתירות חצי מהמראה
בעליה ליפו נתתי קצת גז, האופנוע טס בעליה , אין מחסור בכח או מהירות , הילוך רביע פשוט מעולה, מושך חזק וטוב. בעליה לכיכר קדומים יש קטע כביש עם ריצוף אבן, כל רכב וקטנוע מקפץ שם ורוקד דבקה , אך האופנוע הזה צלח את הקטע הזה בצורה חלקה וגיהץ את האבנים ללא קושי

עצרתי לצילומים מול הים, והחזרתי את האופנוע לסוכנות

כרגע האופנוע הזה עולה אצלי לגמר, יחד עם עוד מתחרה או שניים, נראה לי שמקבלים כאן חבילה טובה ורגועה , אופנוע סולידי, יציב, נוח, ידידותי, מבית טוב (אומנם מורכב בסין) 
המחיר שלו כרגע לדגם ללא הפירינג הוא 31,700 לדגם עם הפיירינג זה בערך 34,000
אני מודה שיש לי קושי פסיכולוגי לשלם סכום כזה לאופנוע שבארהב עולה 4000 דולר (פחות מחצי מחיר)  אז אולי אלך על משומש

עדכונים בהמשך







2 comments: